Regulamin
sklep-sms

$1. Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem sklepu jest serwis CsOne.Eu Kontakt
  2. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany poniższego regulaminu.
  3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do zmian w sposobie funkcjonowania usług.
  4. W przypadku pojawienia się problemów z funkcjonowanie strony i/lub wykupionych usług, można kontaktować się z właścicielem sklepu poprzez Zakładkę kontakt.

2. Wysłałem SMS na zły numer / wpisałem nieprawidłową treść SMS'a / nieprawidłowy kod zwrotny / brak kodu zwrotnego

Należy podążać następującymi krokami:

  1. Czy numer na który został wysłany SMS jest prawidłowy?
    • Tak - przejdź do następnego punktu
    • Nie - wszystko zależy do kogo trafiła ta wiadomość. Jeśli została wysłana na zupełnie inny numer, czyli do zupełnie innego operatora płatności - raczej nie ma innej możliwości odzyskania pieniędzy, niż własnoręczne znalezienie odbiorcy płatności po numerze na który został wysłany SMS. Jedyna szansa to znalezienie kontaktu do operatora oraz prośba o zwrot pieniędzy z powodu pomyłki.
  2. Czy treść wysłanego SMS'a była prawidłowa?
    • Tak - przejdź do następnego punktu
    • Nie - jeśli wiadomość została wysłana na dobry numer - trafiła do naszego operatora - Przelewy24 (w przypadku treści DP CSSETTI) / CashBill (w przypadku treści SKLEP, CS16 oraz AG CSSETTI). W przypadku pomyłki treści - firma Przelewy24 / CashBill szybko wygeneruje prawidłowy kod. W tym celu należy skontaktować się z ich pomocą, instrukcja znajduje się na dole strony. Treść wiadomości jest poprawiana w ich systemie w ciągu kilkudziesięciu minut, prawidłowy kod zostaje wysłany na telefon.
  3. Czy otrzymałem kod zwrotny?
    • Tak - przejdź do następnego punktu
    • Nie - zarówno w przypadku otrzymania odpowiedzi o nieprawidłowej operacji, jak i braku otrzymania jakiejkolwiek odpowiedzi na wysłaną wiadomość - należy skontaktować się z operatorem płatności - Przelewy24 / CashBill. Instrukcja znajduje się na dole strony.
  4. Czy otrzymany kod zwrotny jest prawidłowy?
    • Tak - czyli wszystko działa :)
    • Nie - Istnieje kilka możliwości. Kod został omyłkowo wykorzystany / sklep w którym wpisywany jest kod uległ awarii i nie jest w stanie go sprawdzić / nastąpiła pomyłka w odczytaniu kodu. Po upewnieniu się że przepisywany kod nie zaweiera literówek ani spacji na początku i końcu należy skontaktować się z nami - Kontakt. W zgłoszeniu należy od razu podać: otrzymany kod SMS, numer z którego został wysłany sms, przybliżona godzina wysyłki.
Procedura składania reklamacji płatności SMS do Przelewy24 / CashBill (wysłałem sms o nieprawidłowej treści / nie otrzymałem żadnej odpowiedzi)
  1. Tworzymy nową wiadomość email do: serwis@przelewy24.pl reklamacje@cashbill.pl
  2. W tytule wiadomości wpisujemy: SMS: krótki opis problemu (np. SMS: pomyłka w treści sms)
  3. W treści wiadomości podajemy:
    • Jedno zdanie opisu problemu
    • Numer telefonu z którego został wysłany sms
    • Numer na który był wysłany sms
    • Treść wiadomości którą wysłaliśmy
    • Szacowana godzina wysłania przez nas wiadomości
  4. Wysyłamy wiadomość
  5. Odpowiedź przychodzi zazwyczaj w ciągu kilkudziesięciu minut. Oprócz maila dostajemy na telefon prawidłową odpowiedź zwrotną z kodem

§3. Zasady użytkowania

  1. Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędy w użytkowaniu sklepu przez klienta.
  2. W przypadku zostania zbanowanym na serwerach gier, klientowi nie przysługuje zwrot kosztów zakupu.
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie pamiętam hasła
Z
A
L
O
G
U
J